ПОМОЩ

Какви програми са ми необходими, за да гледам „VIP BROTHER на живо”?

За да използвате услугата “VIP ROTHER на живо” Вие трябва да разполагате с операционна система Windows 98 или по-висока версия и Windows Media Player. Препоръчваме Ви да използвате също:
Windows Media Player версия 10 или по-нова можете да изтеглите от тук
Internet Explorer версия 6.0 или по-нова можете да изтеглите от тук
Пакет кодеци за Windows Media Player можете да изтеглите от тук
Macromedia Flash Player тук
Възможно е преди да стартира картината, Вашият Media Player да започне да тегли допълнително кодеци. Не се притеснявайте! Те са Ви необходими, за да гледате VIP BROTHER безпроблемно.

Гледане на живо с Firefox
Ако желаете да гледате 'VIP BROTHER на живо' с Firefox, трябва да ползвате Firefox с последните модификации.
Можете да проверите за последната версия на браузъра тук
или като изберете меню 'Help/Check for updates' от самия браузър.

Защо не успявам да заредя услугата „ VIP BROTHER на живо”?

След като инсталирате последната версия на плеъра е препоръчително да извършите няколко допълнителни настройки и ьпгрейди.
1. Стартирайте плеъра и от менюто "Help" изберете "Check for Player Updates". ( Help --> Check for Player Updates; ).
2. Проверете опцията "Detect connection speed(recommended)" от менюто "Tools --> Options --> Performance" дали е избрана, ако не е - изберете я. ( "Tools - Options - Performance" --> Detect connection speed(recommended) )
3. Проверете дали firewall спира връзката Ви към сървъра за излъчване. Това можете да направите като стартирате MSDOS прозорец ("бутон Start --> Run --> в полето въвеждате CMD --> бутон OK") и изпълните следната команда:
telnet www.bigbrother.bg 11666
Ако нямате проблем с firewall ще видите черен екран.

Ако получите съобщение за грешка, това означава че има firewall който забранява достъпа Ви до сървъра за излъчване. Изключете firewall-а на Windows ("Control Panel --> Security Center", от насройките на мрежовия интерфейс). Проверете дали имате инсталиран и активиран допълнителен софтуер и го спрете. Опитайте пак с горната команда и ако проблемът не е отстранен се свържете с Вашия интернет доставчик за прорверка на неговия firewall.

4. Ако екранът на Вашия компютър става зелен докато гледате "Vip Brother на живо", това се дължи на "bug" в Windows Media Player и е необходимо да се инсталира "patch", който го поправя. Моля прочетете статията на Microsoft по въпроса от този адрес http://support.microsoft.com/kb/898549/en-us и си изтеглете patch-a от този линк в статията: Download the WindowsMedia10-KB898549-x86-ENU.exe package now

5. Възможно е да имате активирани антивирусни програми, чиито настройки да не допускат отварянето на pop-up прозорец, в какъвто се гледа „ VIP BROTHER на живо”. В такъв случай е добре да коригирате настройките и да презаредите сайта. Препоръчваме Ви също да изтриете всички Temporary Internet Files от меню Tools / Internet Options на Вашия Internet Explorer.
Ако все още не успявате да заредите pop-up прозореца, проверете дали настройките на Вашия браузер позволяват отварянето на pop-up прозорци – в меню Tools маркирайте опцията Turn off pop-up Blocker.

6. Преди да стартирате услугата 'Гледай на живо' уверете се, че интернет връзката Ви не е заета от други приложения и не сваляте/качвате големи файлове.

 

Как да гледам „ VIP BROTHER на живо” на цял екран?
Кликнете два пъти върху екрана на Media Player или натиснете с десния бутон на мишката върху екрана и маркирайте Full Screen. За да се върнете към стандартния размер на екрана – кликнете два пъти върху него.

Защо понякога в „ VIP BROTHER на живо” се излъчват кадри от стая, в която няма хора?
Излъчването на живо в сайта зависи от преценката на отговорния редактор на предаването и НОВА Телевизия. Продуцентите и НОВА ТВ си запазват правото да прекъсват излъчванията по преценка на редакторите.

Защо не мога да пиша в чата и форума?
За да публикувате съобщения във форума на VIP BROTHER или да влезете в чата е необходимо да сте се регистрирали. Регистрацията е напълно безплатна и ще ви отнеме по-малко от минута.

При регистрация трябва ли да попълня потребителско име и парола от моята E-Card?
Не, при регистрация Вие избирате потребителското име и паролата, с които да влизате в сайта всеки следващ път. Данните от Вашата E-Card карта се попълват само при закупуване на услуги на сайта.

Защо нямам достъп до някои услуги в сайта?
Част от услугите в сайта изискват регистрация и заплащане с E-Card.

Трябва ли да съм влязъл в Интернет с карта E-Card за да използвам услугите в сайта?
Не е задължително, но можете да използвате картата едновременно за достъп до Интернет и за заплащане на услуги в сайта.

Мога ли да платя услуга с две E-card карти?
Стойността на картите E-CARD е фиксирана и не е възможно прехвърляне на средства от една карта в друга.

 

Ако имате други въпроси относно сайта или услугите, които можете да ползвате в него, свържете се с нас на телефон 02 / 971 38 09 или на e-mail support@e-card.bg.

Повече информация за системата на разплащане E-Card можете да намерите на адрес www.e-card.bg.

Гледай на живо! 24 часа / 7 дни